Технологічні тенденції та сучасні практики в тестуванні FinTech рішень
Майбутнє фінансових технологій через призму їхнього впливу на сучасність. Як інноваційні технології в FinTech не лише змінюють індустрію, але й надають ключові інструменти для підвищення якості та надійності фінансових сервісів через новаторські підходи до тестування
Тестування електронної комерції SaaS: Ключ до безперебійного бізнесу
Ключова роль тестування SaaS e-commerce платформ для підтримки їхньої надійності та ефективності. Вплив сервісу QA та автоматизованого тестування на забезпечення користувачів якісним програмним забезпеченням
Вплив різних підходів розробки на автоматизоване тестування: no-code, low-code, code
No-code - низька ціна, Low-code - гнучкість, Code - надійність. Коли слід використовувати кожен із методів написання тестових сценаріїв і що пропонує кожен із них?
Ключові Етапи Процесу Консалтингу для Фінтех Організацій
Консалтинг у сфері цифрових фінансів — найкращий спосіб оцінити фінансові системи та процеси компанії. У цій статті ми обговоримо дії та технології, які передбачає цифрова фінансова трансформація.
Дотримання Вимог Доступності Додатків та Веб-сервісів: Сучасна Норма для Фінтех-організацій
Сприяння цифровій інклюзії у фінтех-секторі є важливим для окремих людей, але корисним для всіх. Встановлені законодавчі вимоги спрямовані на комплексне вирішення питань доступності технологій для людей з обмеженими можливостями.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.