ETL у хмарі: ефективне керування фрагментами даних для масштабованої аналітики
Data puddles are a practical starting point for managing information: easier to maintain, faster to access, and more adaptable to real-time business needs. However, this approach works well only in the early stages of the data collection. Digital transformation becomes a necessity for stability, effectiveness, and growth.
Зміни в сертифікаті ISO 27001: Нові Вимоги та Переваги для Вашого Бізнесу
Оскільки методи керування бізнесом та технології змінюються, стандарти відповідності теж потребують змін. З травня 2024 року сертифікат ISO/IEC 27001:2013 перестав бути дійсним. Натомість у дію вступив сертифікат оновленої версії 2022 року.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.