Людський фактор: Успіх ІТ-проєкту завдяки розвитку співробітників
У NetLS ми перетворюємо людський потенціал на бізнес-цінність завдяки менторству, навчанню та культурі безперервного розвитку. Дізнайтеся, як наш people-first підхід стимулює інновації, лояльність і довготривалі результати.
BPMN 2.0: Як стандарти BPMN сприяють побудові сучасної ІТ-архітектури
Застарілі системи гальмують розвиток? Розрізнені інструменти та застарілі процеси призводять до помилок і уповільнюють зростання бізнесу. BPMN 2.0 забезпечує прозорість. Оновлена версія допомагає бізнесу, ІТ-командам та стейкхолдерам говорити однією мовою завдяки візуальним моделям процесів, що сприяють розумній міграції в хмару та пришвидшеній трансформації.
Процес підготовки до створення архітектури підприємства з TOGAF
Сучасному бізнесу не можна дозволити працювати на розрізнених системах і застарілій ІТ-інфраструктурі. Щоб залишатися конкурентоспроможними, потрібна єдина архітектура, яка поєднує стратегію, процеси, дані та технології. Почніть проектувати розумніше. Дізнайтеся, як правильні фреймворки можуть перетворити архітектуру на ваш стратегічний козир.
Важливість інтеграції регуляторної відповідності при виході на новий ринок у фінтех
Фінтех процвітає завдяки інноваціям, просуваючи глобальні фінансові послуги за допомогою сучасних технологій. Галузь відкриває широкі можливості для забезпечення безперешкодних платежів у всьому світі. Однак, попри свій величезний потенціал, фінтех-компанії, незалежно від розміру, стикаються з критичним викликом — регуляторною відповідністю. У цій статті ми розглянемо регуляторну відповідність як стратегічну перевагу для виходу на нові ринки та поділимося порадами від лідерів галузі щодо побудови стратегії дотримання норм для фінтех компаній, що працюють на міжнародному рівні.
Технологічні тенденції та сучасні практики в тестуванні FinTech рішень
Майбутнє фінансових технологій через призму їхнього впливу на сучасність. Як інноваційні технології в FinTech не лише змінюють індустрію, але й надають ключові інструменти для підвищення якості та надійності фінансових сервісів через новаторські підходи до тестування
Ключові Етапи Процесу Консалтингу для Фінтех Організацій
Консалтинг у сфері цифрових фінансів — найкращий спосіб оцінити фінансові системи та процеси компанії. У цій статті ми обговоримо дії та технології, які передбачає цифрова фінансова трансформація.
Дотримання Вимог Доступності Додатків та Веб-сервісів: Сучасна Норма для Фінтех-організацій
Сприяння цифровій інклюзії у фінтех-секторі є важливим для окремих людей, але корисним для всіх. Встановлені законодавчі вимоги спрямовані на комплексне вирішення питань доступності технологій для людей з обмеженими можливостями.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.