Блог

Блог

Ми демонструємо вам колекцію публікацій про передові методи програмування, останні тренди зі сфери ІТ, ділимось нашими дослідженнями й експертизою

Людський фактор: Успіх ІТ-проєкту завдяки розвитку співробітників

У NetLS ми перетворюємо людський потенціал на бізнес-цінність завдяки менторству, навчанню та культурі безперервного розвитку. Дізнайтеся, як наш people-first підхід стимулює інновації, лояльність і довготривалі результати.

BPMN 2.0: Як стандарти BPMN сприяють побудові сучасної ІТ-архітектури

Застарілі системи гальмують розвиток? Розрізнені інструменти та застарілі процеси призводять до помилок і уповільнюють зростання бізнесу. BPMN 2.0 забезпечує прозорість. Оновлена версія допомагає бізнесу, ІТ-командам та стейкхолдерам говорити однією мовою завдяки візуальним моделям процесів, що сприяють розумній міграції в хмару та пришвидшеній трансформації.

Автоматизація бізнес-процесів: як BPMN, RPA та ETL працюють разом

Все ще працюєте з ручними процесами? Автоматизація не обов’язково означає масштабні переписування коду або втрату контролю. Поєднуючи чітке моделювання процесів (BPMN), безкодову роботизовану автоматизацію (RPA) та розумну обробку даних (ETL), ви зможете плавно оптимізувати операції, інтегруючись із наявними системами та масштабуючись у хмарі без зайвих зусиль.

Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу

Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.

Як утримати ваших клієнтів?

Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.