Головна
Блог
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!

6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!

Позитивний

Клієнти цього типу добре ставляться до менеджера, компанії, продукту та послуги. Дії менеджера:

  • проявляти доброзичливість і зацікавленість до клієнта;
  • аргументувати свою позицію, спираючись на факти, навіть якщо клієнт і так погоджується з вами. >

Імпульсивний

Цей клієнт вступає в суперечку з менеджером і проявляє агресію. Як має діяти менеджер:

  • постаратися досягти згоди;
  • зберігати позитивний настрій і доброзичливість;
  • дотримуватися стандартів обслуговування;
  • наводити сильну аргументацію, котра базується на фактах.

Нерішучий

Клієнт виявляє занепокоєння, підозрілість і нерішучість. Він постійно шукає недоліки в продукті. Навіть прийнявши рішення, сумнівається в його правильності. Дії менеджера:

  • показати вигоди й переваги, які отримує клієнт, якщо прямо зараз прийме рішення;
  • твердо відстоювати свою позицію;
  • конструктивно працювати з усіма запереченнями клієнта.

Меркантильний

Цей клієнт шукає вигоду й не тільки в грошах. Бажання отримати «бонус» від компанії стоїть на першому місці. Замовник фокусується на нюансах і негативі та вимагає грошової компенсації. Дії менеджера:

  • не піддаватися на провокації;
  • спиратися на факти;
  • надавати відмінний сервіс.

Великий бос

Цей клієнт хоче тільки найкращого і він готовий за це платити. Наполегливий і прискіпливий, має власну думку з усіх питань. Він зацікавлений у позитивному результаті, тому буде спостерігати за вашими діями. Як має діяти менеджер:

  • надавати відмінний сервіс;
  • прислухатися до клієнта;
  • зробити так, щоб клієнт відчував себе частиною процесу.

Зануда

Клієнт цього типу демонструє свої виняткові знання та намагається навчити вас вашої роботи. Він хизується своєю обізнаністю та звинувачує менеджера в некомпетентності. Що слід роботи менеджеру:

  • зберігати спокій;
  • у розмовах керуватися лише фактами;
  • зробити комплімент, щоб підкреслити обізнаність такого клієнта.
;