Людський фактор: Успіх ІТ-проєкту завдяки розвитку співробітників
У NetLS ми перетворюємо людський потенціал на бізнес-цінність завдяки менторству, навчанню та культурі безперервного розвитку. Дізнайтеся, як наш people-first підхід стимулює інновації, лояльність і довготривалі результати.
Автоматизація бізнес-процесів: як BPMN, RPA та ETL працюють разом
Все ще працюєте з ручними процесами? Автоматизація не обов’язково означає масштабні переписування коду або втрату контролю. Поєднуючи чітке моделювання процесів (BPMN), безкодову роботизовану автоматизацію (RPA) та розумну обробку даних (ETL), ви зможете плавно оптимізувати операції, інтегруючись із наявними системами та масштабуючись у хмарі без зайвих зусиль.
ETL у хмарі: ефективне керування фрагментами даних для масштабованої аналітики
Data puddles are a practical starting point for managing information: easier to maintain, faster to access, and more adaptable to real-time business needs. However, this approach works well only in the early stages of the data collection. Digital transformation becomes a necessity for stability, effectiveness, and growth.
Занурення у навчальний процес .NET Full-Stack Engineer Boot Camp
Як навчання в Software Full Stack Engineer Boot Camp сприяє швидкому розширенню команди та оптимізації витрат для клієнта. Процес підготовки молодших розробників на реальному проекті при фінансуванні ООН
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Dedicated Team. Чому бізнес її потребує?
Ґрунтуючись на відгуках наших клієнтів, основною причиною їхньої потреби у продукті dedicated team є навіть не економічна рентабельність, а банальна нестача висококваліфікованих фахівців на ринку замовника.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.