Важливість інтеграції регуляторної відповідності при виході на новий ринок у фінтех
Фінтех процвітає завдяки інноваціям, просуваючи глобальні фінансові послуги за допомогою сучасних технологій. Галузь відкриває широкі можливості для забезпечення безперешкодних платежів у всьому світі. Однак, попри свій величезний потенціал, фінтех-компанії, незалежно від розміру, стикаються з критичним викликом — регуляторною відповідністю. У цій статті ми розглянемо регуляторну відповідність як стратегічну перевагу для виходу на нові ринки та поділимося порадами від лідерів галузі щодо побудови стратегії дотримання норм для фінтех компаній, що працюють на міжнародному рівні.
Літня практика в ІТ компанії: інтернатура студентів ІФНТУНГ
Студенти ІФНТУНГ розпочали практику в NetLS. Самостійно вивчаючи тонкощі штучного інтелекту за лекціями та індивідуальними завданнями, вони збагнуть власні зони розвитку, бажані професійні напрямки та уміння знаходити відповіді на свої попередні запитання
Занурення у навчальний процес .NET Full-Stack Engineer Boot Camp
Як навчання в Software Full Stack Engineer Boot Camp сприяє швидкому розширенню команди та оптимізації витрат для клієнта. Процес підготовки молодших розробників на реальному проекті при фінансуванні ООН
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.