Полювання на вампірів у цирку, або традиційний Гелловін 2024 у NetLS
31 жовтня команда NetLS перенеслася в інший світ — царство містики та таємниць. Офіс NetLS перетворився на справжній будинок з привидами, наповнений атмосферою таємничості та веселощів під час святкування Гелловіну 2024.
Зміни в сертифікаті ISO 27001: Нові Вимоги та Переваги для Вашого Бізнесу
Оскільки методи керування бізнесом та технології змінюються, стандарти відповідності теж потребують змін. З травня 2024 року сертифікат ISO/IEC 27001:2013 перестав бути дійсним. Натомість у дію вступив сертифікат оновленої версії 2022 року.
Ключові Етапи Процесу Консалтингу для Фінтех Організацій
Консалтинг у сфері цифрових фінансів — найкращий спосіб оцінити фінансові системи та процеси компанії. У цій статті ми обговоримо дії та технології, які передбачає цифрова фінансова трансформація.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
День сповнений жахіть, або як святкували Гелловін 2023 у NetLS
31 жовтня відбувалися дивні, подекуди моторошні речі… Мітли причепурені, сокири нагострені - команда NetLS не поспішала залишати робочі місця, адже усі чекали настання темряви та свята “Гелловін”.
Що таке інтернет-консалтинг?
Цілі вашого бізнесу та мета, задля якої ви вибираєте партнерів (підрядників), не такі, як KPI інших онлайн-бізнесів? Тоді ми пропонуємо вам персональну стратегію у форматі онлайн-консалтингу, розроблену саме для вашого бізнес-проєкту. Ви знаєте, що таке консалтинг. Але ми сфокусуємося на дещо іншому напрямку – інтернет-консалтингу.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
Перевірено! Це найкращі безкоштовні IT-події в Україні
Осінь – найкращий час для початку навчання. Ми створили добірку найкращих безкоштовних IT-подій у листопаді 2016 року. Отже, ми починаємо!
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.