Зміни в сертифікаті ISO 27001: Нові Вимоги та Переваги для Вашого Бізнесу
Оскільки методи керування бізнесом та технології змінюються, стандарти відповідності теж потребують змін. З травня 2024 року сертифікат ISO/IEC 27001:2013 перестав бути дійсним. Натомість у дію вступив сертифікат оновленої версії 2022 року.
Занурення у навчальний процес .NET Full-Stack Engineer Boot Camp
Як навчання в Software Full Stack Engineer Boot Camp сприяє швидкому розширенню команди та оптимізації витрат для клієнта. Процес підготовки молодших розробників на реальному проекті при фінансуванні ООН
Ключові Етапи Процесу Консалтингу для Фінтех Організацій
Консалтинг у сфері цифрових фінансів — найкращий спосіб оцінити фінансові системи та процеси компанії. У цій статті ми обговоримо дії та технології, які передбачає цифрова фінансова трансформація.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Dedicated Team. Чому бізнес її потребує?
Ґрунтуючись на відгуках наших клієнтів, основною причиною їхньої потреби у продукті dedicated team є навіть не економічна рентабельність, а банальна нестача висококваліфікованих фахівців на ринку замовника.
Що таке інтернет-консалтинг?
Цілі вашого бізнесу та мета, задля якої ви вибираєте партнерів (підрядників), не такі, як KPI інших онлайн-бізнесів? Тоді ми пропонуємо вам персональну стратегію у форматі онлайн-консалтингу, розроблену саме для вашого бізнес-проєкту. Ви знаєте, що таке консалтинг. Але ми сфокусуємося на дещо іншому напрямку – інтернет-консалтингу.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.