Безпечна корпоративна архітектура: TOGAF та ArchiMate для сталого зростання
Для великих організацій особливо важливо, щоб бізнес-процеси були узгодженими, структурованими та добре інтегрованими з ІТ-інфраструктурою. TOGAF і ArchiMate — це потужні інструменти, які допомагають фахівцям упорядкувати всі процеси та створити перспективну корпоративну архітектуру.
Людський фактор: Успіх ІТ-проєкту завдяки розвитку співробітників
У NetLS ми перетворюємо людський потенціал на бізнес-цінність завдяки менторству, навчанню та культурі безперервного розвитку. Дізнайтеся, як наш people-first підхід стимулює інновації, лояльність і довготривалі результати.
Як TOGAF та Archimate допомагають впорядкувати бізнес-процеси
Неузгоджені бізнес-процеси — це тихі вбивці ефективності підприємства. Для великих організацій, особливо з глобальними операціями, головне завдання — узгодити роботу всіх команд, систем і цілей. На щастя, фреймворки на кшталт TOGAF і інструменти як ArchiMate відкривають потужний шлях до вирішення цієї проблеми.
Вплив різних підходів розробки на автоматизоване тестування: no-code, low-code, code
No-code - низька ціна, Low-code - гнучкість, Code - надійність. Коли слід використовувати кожен із методів написання тестових сценаріїв і що пропонує кожен із них?
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.