CI/CD пайплайни для QC та QA на Google, AWS та Azure
Google Cloud, AWS та Azure — провідні платформи для CI/CD-рішень. Ми порівняємо їхні можливості щодо розробки та безшовного деплойменту IT-рішень у хмарі та допоможемо організаціям борати найкращі CI/CD-інструменти для автоматизованих QC та QA-процесів.
Тест План vs Тест Стратегія: Простий гайд до успішного QA
Впровадження тест-стратегії та тест-плану — необхідної документації QA — забезпечує бізнесу чітку структуру та прозорість, потрібні для надійної та високоякісної доставки програмного забезпечення.
Людський фактор: Успіх ІТ-проєкту завдяки розвитку співробітників
У NetLS ми перетворюємо людський потенціал на бізнес-цінність завдяки менторству, навчанню та культурі безперервного розвитку. Дізнайтеся, як наш people-first підхід стимулює інновації, лояльність і довготривалі результати.
Автоматизація бізнес-процесів: як BPMN, RPA та ETL працюють разом
Все ще працюєте з ручними процесами? Автоматизація не обов’язково означає масштабні переписування коду або втрату контролю. Поєднуючи чітке моделювання процесів (BPMN), безкодову роботизовану автоматизацію (RPA) та розумну обробку даних (ETL), ви зможете плавно оптимізувати операції, інтегруючись із наявними системами та масштабуючись у хмарі без зайвих зусиль.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.