Полювання на вампірів у цирку, або традиційний Гелловін 2024 у NetLS
31 жовтня команда NetLS перенеслася в інший світ — царство містики та таємниць. Офіс NetLS перетворився на справжній будинок з привидами, наповнений атмосферою таємничості та веселощів під час святкування Гелловіну 2024.
Технологічні тенденції та сучасні практики в тестуванні FinTech рішень
Майбутнє фінансових технологій через призму їхнього впливу на сучасність. Як інноваційні технології в FinTech не лише змінюють індустрію, але й надають ключові інструменти для підвищення якості та надійності фінансових сервісів через новаторські підходи до тестування
Ключові Етапи Процесу Консалтингу для Фінтех Організацій
Консалтинг у сфері цифрових фінансів — найкращий спосіб оцінити фінансові системи та процеси компанії. У цій статті ми обговоримо дії та технології, які передбачає цифрова фінансова трансформація.
Дотримання Вимог Доступності Додатків та Веб-сервісів: Сучасна Норма для Фінтех-організацій
Сприяння цифровій інклюзії у фінтех-секторі є важливим для окремих людей, але корисним для всіх. Встановлені законодавчі вимоги спрямовані на комплексне вирішення питань доступності технологій для людей з обмеженими можливостями.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
День сповнений жахіть, або як святкували Гелловін 2023 у NetLS
31 жовтня відбувалися дивні, подекуди моторошні речі… Мітли причепурені, сокири нагострені - команда NetLS не поспішала залишати робочі місця, адже усі чекали настання темряви та свята “Гелловін”.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
Перевірено! Це найкращі безкоштовні IT-події в Україні
Осінь – найкращий час для початку навчання. Ми створили добірку найкращих безкоштовних IT-подій у листопаді 2016 року. Отже, ми починаємо!
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.