Кооперація:
2+ р.
Як ми трансформували критичну legacy-сторінку — у 6 разів швидше завантаження
Як досягти завантаження у 6 разів швидше та зекономити 35% бюджету — зберігши весь функціонал лише за 65% попередньої вартості — на критичній сторінці? Американська фінтех-компанія боролася з повільною, глючною сторінкою, створеною фрилансером, що підвищувала витрати й гальмувала зростання. NetLS зібрала виділену команду та повністю відновила сторінку з нуля на модульній архітектурі з використанням ASP.NET + Azure, впровадивши автоматизацію QA з першого спринту.
Кооперація:
1+ р.
Швидше отримання даних з кількох інтеграцій для e-commerce
Зіткнувшись із повільним та неповним отриманням даних з Amazon, eBay, Etsy, Shopify та Guiltt.io, американський ритейл-клієнт потребував проривного рішення. Наші мікросервіси на базі Azure скоротили час формування звітів удвічі, забезпечили точну багатоканальну аналітику та відкрили шлях до швидших, обґрунтованих даними бізнес-рішень.
Кооперація:
2+ р.
Система обробки ACH-платежів для фінансової платформи
Ми реалізували рішення, яке підтримує ACH-платежі за допомогою протоколу обміну файлами NACHA з чітко визначеною логікою розподілу коштів між клієнтом, брокерами та синдикатами.
Кооперація:
8+ міс.
Підготовка тест-плану для білінгової системи в телеком-індустрії
У цьому кейсі клієнт мав відповідати суворим вимогам одного з найбільших мобільних операторів та інтернет-провайдерів в Україні (NDA). З приблизно 4 000 працівників і понад 27 мільйонами користувачів по всій країні, проєкт вимагав ретельного планування на кожному етапі впровадження. Щоб забезпечити високу якість розробки та стабільність продукту, команда NetLS розробила покроковий тест-план для координації зусиль тестування, зменшення ризиків та підвищення ефективності процесу.
Кооперація:
1+ р.
Автоматизоване аудиторське рішення для сімейного інвестиційного фонду
Наш клієнт — французький сімейний інвестиційний фонд, що надає кредити та фінтех-послуги у форматі B2B2X, включаючи бізнес- і кол-центри. Під час виходу на новий ринок ЄС через дочірню компанію, організація переходила від застарілої системи до власного рішення. Основна проблема — відсутність єдиної системи управління фінансовими даними, що призводило до затримок у звітності та підвищених вимог до безпеки. Для перевірки ринкової доцільності знадобилось швидке й бюджетне PoC-рішення з автоматичного звірення платежів для аудиту.
Кооперація:
1+ міс.
Зростання .NET спеціалістів з нуля
Отримайте продуктивну і кваліфіковану команду розробників, яка є найдешевшою на ринку. Пройшовши навчання, Software Full-Stack Engineers готові працювати на проектах для наших замовників
Кооперація:
3+ р.
Підтримка та вдосконалення CRM-системи фінансової організації
Клієнт звернувся до нас з проханням підтримки коректної роботи своєї CRM-системи, яка орієнтований на внутрішніх співробітників компанії та партнерів.
Кооперація:
3+ р.
SaaS-рішення на основі власної CRM-системи
Клієнт попросив нас розробити SaaS-рішення для веб-середовища на основі власної CRM-системи, яке дозволило б йому масштабувати її для інших компаній різного розміру, від дуже малих до середніх і великих, дозволяючи їм гнучко налаштовувати доступний функціонал залежно від потреб їхнього бізнесу.
Кооперація:
5+ р.
Сучасні білінгові рішення, оновлення застарілої системи та вихід на нові ринки для NATEC
NATEC розробляє сучасні білінгові рішення для провайдерів послуг зв'язку. Наша команда допомогла адаптувати продукт WideCoup BSS під потреби їх клієнта - одиного з найбільших мобільних операторів та інтернет-провайдерів в Україні