Кейси

SaaS-рішення на основі власної CRM-системи

Клієнт попросив нас розробити SaaS-рішення для веб-середовища на основі власної CRM-системи, яке дозволило б йому масштабувати її для інших компаній різного розміру, від дуже малих до середніх і великих, дозволяючи їм гнучко налаштовувати доступний функціонал залежно від потреб їхнього бізнесу.

Інтеграція АІ-моделі в білінгову систему

У цьому тематичному дослідженні розглядається інноваційне рішення, розроблене для розширення можливостей нашого клієнта у сфері прогнозування та управління тарифними планами, пропонуючи всебічний погляд на досягнуту трансформацію

Оптимізовані процеси, завдяки підвищенню рівня автоматизації тестування

Our client (NDA) is at the stage of transformation from .Net framework v 1.1 to .Net Core, as well as from Angular.js to Angular 16, working in real time with electricity, heat and temperature sensors. The company's main goal is to save energy, for which equipment and solutions are developed and hosted in the Azure Cloud with further reporting using Microsoft Power BI.

Кооперація: 2+

Впровадження AI/ML скорінгової системи в фінтех індустрії

Розробникам компанії NetLS вдалось скоротити рівень дефолтів у фінансовій компанії нашого клієнта. Автоматизований андерайтинг, на основі роботи AI/ML та технологій автоматизації, став можливістю спростити, здешевити та прискорити процес обробки кредитних заявок.

Ми прискорили життєвий цикл розробки на 40%

MEF.DEV забезпечує прискорену розробку, хостинг і можливість управління додатками на основі композиції контейнерів IoC (Inversion of Controls). Це можливо завдяки гнучкому процесу розробки, що базується на принципах безперервної інтеграції. Платформа підтримує доменно-орієнтоване проєктування та бізнес-аналіз із можливістю генерації коду на основі баз даних, а також уніфікований процес розробки. Вона реалізує підхід до створення програмного забезпечення на основі відкритих стандартів.

Оновлення старого додатка відповідно до сучасних вимог і впровадження темного режиму в дизайні для підвищення маркетингової привабливості продукту

OneHSN – це велика канадська компанія, що розробляє програмні рішення для діджиталізації та модернізації сфери послуг.
Продукт, над яким працювала компанія NetLS, – це мобільний додаток для пошуку дитячих садочків у Канаді. Пошук здійснювався на основі власної бази дитячих садочків, яка накладалася на карту Google.