Літня практика в ІТ компанії: інтернатура студентів ІФНТУНГ
Студенти ІФНТУНГ розпочали практику в NetLS. Самостійно вивчаючи тонкощі штучного інтелекту за лекціями та індивідуальними завданнями, вони збагнуть власні зони розвитку, бажані професійні напрямки та уміння знаходити відповіді на свої попередні запитання
Зміни в сертифікаті ISO 27001: Нові Вимоги та Переваги для Вашого Бізнесу
Оскільки методи керування бізнесом та технології змінюються, стандарти відповідності теж потребують змін. З травня 2024 року сертифікат ISO/IEC 27001:2013 перестав бути дійсним. Натомість у дію вступив сертифікат оновленої версії 2022 року.
Вплив різних підходів розробки на автоматизоване тестування: no-code, low-code, code
No-code - низька ціна, Low-code - гнучкість, Code - надійність. Коли слід використовувати кожен із методів написання тестових сценаріїв і що пропонує кожен із них?
Занурення у навчальний процес .NET Full-Stack Engineer Boot Camp
Як навчання в Software Full Stack Engineer Boot Camp сприяє швидкому розширенню команди та оптимізації витрат для клієнта. Процес підготовки молодших розробників на реальному проекті при фінансуванні ООН
Ключові Етапи Процесу Консалтингу для Фінтех Організацій
Консалтинг у сфері цифрових фінансів — найкращий спосіб оцінити фінансові системи та процеси компанії. У цій статті ми обговоримо дії та технології, які передбачає цифрова фінансова трансформація.
Дотримання Вимог Доступності Додатків та Веб-сервісів: Сучасна Норма для Фінтех-організацій
Сприяння цифровій інклюзії у фінтех-секторі є важливим для окремих людей, але корисним для всіх. Встановлені законодавчі вимоги спрямовані на комплексне вирішення питань доступності технологій для людей з обмеженими можливостями.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Підкорення Шпиці у 2022 році
Ми працюємо на повну, підтримуємо армію, віримо в перемогу та цінуємо кожну можливість провести час разом, щоби потім знову повернутися до роботи з новими силами.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.