Блог

Ми представляємо вам нашу колекцію статей про UI/UX-дизайн, брендинг, передові методи проєктування, останні тренди та багато іншого.

Літня практика в ІТ компанії: інтернатура студентів ІФНТУНГ

Студенти ІФНТУНГ розпочали практику в NetLS. Самостійно вивчаючи тонкощі штучного інтелекту за лекціями та індивідуальними завданнями, вони збагнуть власні зони розвитку, бажані професійні напрямки та уміння знаходити відповіді на свої попередні запитання

Зміни в сертифікаті ISO 27001: Нові Вимоги та Переваги для Вашого Бізнесу

Оскільки методи керування бізнесом та технології змінюються, стандарти відповідності теж потребують змін. З травня 2024 року сертифікат ISO/IEC 27001:2013 перестав бути дійсним. Натомість у дію вступив сертифікат оновленої версії 2022 року.

Дотримання Вимог Доступності Додатків та Веб-сервісів: Сучасна Норма для Фінтех-організацій

Сприяння цифровій інклюзії у фінтех-секторі є важливим для окремих людей, але корисним для всіх. Встановлені законодавчі вимоги спрямовані на комплексне вирішення питань доступності технологій для людей з обмеженими можливостями.

Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу

Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.

Підкорення Шпиці у 2022 році

Ми працюємо на повну, підтримуємо армію, віримо в перемогу та цінуємо кожну можливість провести час разом, щоби потім знову повернутися до роботи з новими силами.

Як утримати ваших клієнтів?

Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.

1 2