Полювання на вампірів у цирку, або традиційний Гелловін 2024 у NetLS
31 жовтня команда NetLS перенеслася в інший світ — царство містики та таємниць. Офіс NetLS перетворився на справжній будинок з привидами, наповнений атмосферою таємничості та веселощів під час святкування Гелловіну 2024.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
День сповнений жахіть, або як святкували Гелловін 2023 у NetLS
31 жовтня відбувалися дивні, подекуди моторошні речі… Мітли причепурені, сокири нагострені - команда NetLS не поспішала залишати робочі місця, адже усі чекали настання темряви та свята “Гелловін”.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
Яке майбутнє чекає на Meteor.js?
Вперше світ почув про Meteor у грудні 2011 року. Це не просто черговий фреймворк javascript. Meteor – платформа для створення високоінтерактивних модульних клієнт-серверних програм. Meteor - це абсолютно новий підхід до розробки веб-додатків. Чітких меж між front-end і back-end немає. Це дозволяє писати програми в режимі реального часу, а спільнота, яка швидко розростається, створює нові пакети та модулі в масштабі, який допоможе вам у майбутніх проектах.
Перевірено! Це найкращі безкоштовні IT-події в Україні
Осінь – найкращий час для початку навчання. Ми створили добірку найкращих безкоштовних IT-подій у листопаді 2016 року. Отже, ми починаємо!
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.