Літня практика в ІТ компанії: інтернатура студентів ІФНТУНГ
Студенти ІФНТУНГ розпочали практику в NetLS. Самостійно вивчаючи тонкощі штучного інтелекту за лекціями та індивідуальними завданнями, вони збагнуть власні зони розвитку, бажані професійні напрямки та уміння знаходити відповіді на свої попередні запитання
Занурення у навчальний процес .NET Full-Stack Engineer Boot Camp
Як навчання в Software Full Stack Engineer Boot Camp сприяє швидкому розширенню команди та оптимізації витрат для клієнта. Процес підготовки молодших розробників на реальному проекті при фінансуванні ООН
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Підкорення Шпиці у 2022 році
Ми працюємо на повну, підтримуємо армію, віримо в перемогу та цінуємо кожну можливість провести час разом, щоби потім знову повернутися до роботи з новими силами.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.