IoT-візуалізація даних для енергетики: як інтерактивна мапа покращує ефективність
IoT трансформує енергетичну галузь, забезпечуючи отримання даних у реальному часі завдяки розумним сенсорам, що допомагає енергетичним компаніям керувати активами на різних локаціях. Але самих даних недостатньо. Щоб отримати справжню цінність, бізнесу потрібні чіткі інсайти — і саме це забезпечують інтерактивні мапи. Візуалізуючи сенсорні дані на мапі, команди отримують зручне уявлення про ситуацію в режимі реального часу, що дозволяє ефективно моніторити активи та швидше реагувати на проблеми.
Переваги IoT-аналітики енергоспоживання в реальному часі для ефективності бізнесу
Неефективне енергоспоживання — серйозна проблема для багатьох бізнесів, особливо на тлі зростання цін на енергію в Європі. Малі та середні компанії, які часто не мають фінансової стабільності або спеціалізованих енергетичних команд, є особливо вразливими і повинні оптимізувати використання енергії, щоб залишатися конкурентоспроможними. Продовжуйте читати, щоб дізнатися, чому аналітика на базі IoT перевершує традиційний енергоменеджмент, а також ознайомитися з перевагами цього підходу на прикладі наших IoT-проєктів у сфері енергетики.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Як ми відсвяткували Хеловін 2022
Хеловін – це популярне свято серед українських IT-компаній. 31 жовтня монстри та зомбі оживають в офісах по всій країні. Наша компанія – не виняток. Щоб відвернути неприємності та приманити в офіс удачу, ми одягли страхітливі костюми та добре повеселилися на Хеловін.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.