 
    
                            
                            
Людський фактор: Успіх ІТ-проєкту завдяки розвитку співробітників
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            У NetLS ми перетворюємо людський потенціал на бізнес-цінність завдяки менторству, навчанню та культурі безперервного розвитку. Дізнайтеся, як наш people-first підхід стимулює інновації, лояльність і довготривалі результати.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         
    
                            
                            
Полювання на вампірів у цирку, або традиційний Гелловін 2024 у NetLS
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            31 жовтня команда NetLS перенеслася в інший світ — царство містики та таємниць. Офіс NetLS перетворився на справжній будинок з привидами, наповнений атмосферою таємничості та веселощів під час святкування Гелловіну 2024.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         
    
                            
                            
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         
    
                            
                            
День сповнений жахіть, або як святкували Гелловін 2023 у NetLS
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            31 жовтня відбувалися дивні, подекуди моторошні речі… Мітли причепурені, сокири нагострені - команда NetLS не поспішала залишати робочі місця, адже усі чекали настання темряви та свята “Гелловін”.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         
    
                            
                            
Dedicated Team. Чому бізнес її потребує?
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Ґрунтуючись на відгуках наших клієнтів, основною причиною їхньої потреби у продукті dedicated team є навіть не економічна рентабельність, а банальна нестача висококваліфікованих фахівців на ринку замовника.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         
    
                            
                            
Як утримати ваших клієнтів?
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         
    
                            
                            
Перевірено! Це найкращі безкоштовні IT-події в Україні
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Осінь – найкращий час для початку навчання. Ми створили добірку найкращих безкоштовних IT-подій у листопаді 2016 року. Отже, ми починаємо!
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         
    
                            
                            
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.