Занурення у навчальний процес .NET Full-Stack Engineer Boot Camp
Як навчання в Software Full Stack Engineer Boot Camp сприяє швидкому розширенню команди та оптимізації витрат для клієнта. Процес підготовки молодших розробників на реальному проекті при фінансуванні ООН
Ключові Етапи Процесу Консалтингу для Фінтех Організацій
Консалтинг у сфері цифрових фінансів — найкращий спосіб оцінити фінансові системи та процеси компанії. У цій статті ми обговоримо дії та технології, які передбачає цифрова фінансова трансформація.
Дотримання Вимог Доступності Додатків та Веб-сервісів: Сучасна Норма для Фінтех-організацій
Сприяння цифровій інклюзії у фінтех-секторі є важливим для окремих людей, але корисним для всіх. Встановлені законодавчі вимоги спрямовані на комплексне вирішення питань доступності технологій для людей з обмеженими можливостями.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Розумний крок до зростання: Dedicated Development Office Setup
Налаштування і супровід спеціалізованого процесу офісу розробки забезпечує скорочення витрат, організаційну гнучкість, підвищення продуктивності та економію часу. Дана модель забезпечує швидший вихід на ринок через стабільну команду.
День сповнений жахіть, або як святкували Гелловін 2023 у NetLS
31 жовтня відбувалися дивні, подекуди моторошні речі… Мітли причепурені, сокири нагострені - команда NetLS не поспішала залишати робочі місця, адже усі чекали настання темряви та свята “Гелловін”.
Як ми відсвяткували Хеловін 2022
Хеловін – це популярне свято серед українських IT-компаній. 31 жовтня монстри та зомбі оживають в офісах по всій країні. Наша компанія – не виняток. Щоб відвернути неприємності та приманити в офіс удачу, ми одягли страхітливі костюми та добре повеселилися на Хеловін.
Веб-аналітика для вашого сайту
Після того як ви проаналізували свою аудиторію, створили та запустили сайт і знайшли ефективні канали для залучення потенційних клієнтів, ваш бізнес-проєкт входить у фазу активного зростання.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.