Після того як ви проаналізували свою аудиторію, створили та запустили сайт і знайшли ефективні канали для залучення потенційних клієнтів, ваш бізнес-проєкт входить у фазу активного зростання. Спочатку більшість каналів, які використовуються згідно з маркетинговою стратегією, ефективно виконують свою задачу по залученню цільового трафіку.
Що таке веб-аналітика? Це перелік певних аналітичних процедур і спеціальних інструментів для збору даних.
Усі аналітичні дані ретельно вивчаються та допомагають бізнесу зрозуміти, які корективи потрібно внести у веб-маркетинг. Аналізу підлягають такі аспекти:
- Ефективність сайту.
- Відвідування.
- Продажі.
- Просування веб-сайту через різні канали.
Веб-аналітика інтернет-магазинів
Аналітика насамперед важлива саме для інтернет-магазинів. Бізнес у сфері електронної комерції першим почав використовувати інструменти веб-аналітики, щоб моніторити та вивчати статистику компаній. Якісний аналіз статистики продажів має критичне значення для виживання нового інтернет-магазину.
Які послуги ми надаємо?
Наша компанія надає такі послуги з веб-аналітики та просування сайтів:
- SEO-технічний аудит.
- SEO-аудит з повним аналізом зовнішніх факторів.
- Аудит контекстної реклами.
- Аналіз конкурентів (для визначення потрібного бюджету).
- Аналіз тематики та формування плану оптимізації.
- Розрахунок потенціалу розвитку та маркетингові дослідження ніші.
- Аналіз юзабіліті (інтерфейсу).
- SEO-просування.
- Оптимізація зовнішньої маси посилань та інформації про бізнес. Підвищення довіри до проєкту.
- Структурування (розробка правильної структури сайту).
- Крауд-маркетинг.
- Написання інформаційних статей.
- Статті на сторонні ресурси.
- Створення описів товарів або послуг (копірайтинг, 1000 знаків).
- SMM-аудит.
- Поштова розсилка.
Пишіть нам на sales.manager.netls@gmail.com, і ми підготуємо для вас індивідуальну пропозицію.