CI/CD пайплайни для QC та QA на Google, AWS та Azure
Google Cloud, AWS та Azure — провідні платформи для CI/CD-рішень. Ми порівняємо їхні можливості щодо розробки та безшовного деплойменту IT-рішень у хмарі та допоможемо організаціям борати найкращі CI/CD-інструменти для автоматизованих QC та QA-процесів.
Людський фактор: Успіх ІТ-проєкту завдяки розвитку співробітників
У NetLS ми перетворюємо людський потенціал на бізнес-цінність завдяки менторству, навчанню та культурі безперервного розвитку. Дізнайтеся, як наш people-first підхід стимулює інновації, лояльність і довготривалі результати.
Занурення у навчальний процес .NET Full-Stack Engineer Boot Camp
Як навчання в Software Full Stack Engineer Boot Camp сприяє швидкому розширенню команди та оптимізації витрат для клієнта. Процес підготовки молодших розробників на реальному проекті при фінансуванні ООН
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
Dedicated Team. Чому бізнес її потребує?
Ґрунтуючись на відгуках наших клієнтів, основною причиною їхньої потреби у продукті dedicated team є навіть не економічна рентабельність, а банальна нестача висококваліфікованих фахівців на ринку замовника.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.