IoT-візуалізація даних для енергетики: як інтерактивна мапа покращує ефективність
IoT трансформує енергетичну галузь, забезпечуючи отримання даних у реальному часі завдяки розумним сенсорам, що допомагає енергетичним компаніям керувати активами на різних локаціях. Але самих даних недостатньо. Щоб отримати справжню цінність, бізнесу потрібні чіткі інсайти — і саме це забезпечують інтерактивні мапи. Візуалізуючи сенсорні дані на мапі, команди отримують зручне уявлення про ситуацію в режимі реального часу, що дозволяє ефективно моніторити активи та швидше реагувати на проблеми.
Переваги IoT-аналітики енергоспоживання в реальному часі для ефективності бізнесу
Неефективне енергоспоживання — серйозна проблема для багатьох бізнесів, особливо на тлі зростання цін на енергію в Європі. Малі та середні компанії, які часто не мають фінансової стабільності або спеціалізованих енергетичних команд, є особливо вразливими і повинні оптимізувати використання енергії, щоб залишатися конкурентоспроможними. Продовжуйте читати, щоб дізнатися, чому аналітика на базі IoT перевершує традиційний енергоменеджмент, а також ознайомитися з перевагами цього підходу на прикладі наших IoT-проєктів у сфері енергетики.
Полювання на вампірів у цирку, або традиційний Гелловін 2024 у NetLS
31 жовтня команда NetLS перенеслася в інший світ — царство містики та таємниць. Офіс NetLS перетворився на справжній будинок з привидами, наповнений атмосферою таємничості та веселощів під час святкування Гелловіну 2024.
Аутстафінг: Дієвий Спосіб Залучення Персоналу
Аугментація ІТ-команди забезпечує ріст, масштабованість, гнучкість та можливість залучати спеціалістів з необхідним набором навичок на обмежений період часу. Надійний постачальник відповідних послуг допоможе уникнути ймовірних перешкод.
День сповнений жахіть, або як святкували Гелловін 2023 у NetLS
31 жовтня відбувалися дивні, подекуди моторошні речі… Мітли причепурені, сокири нагострені - команда NetLS не поспішала залишати робочі місця, адже усі чекали настання темряви та свята “Гелловін”.
Як утримати ваших клієнтів?
Після реалізації перших стратегій із просування сайту та послуг починають зростати продажі, а також з'являються перші клієнти, котрі готові залишити відгук про ваші товари та обслуговування. На цьому етапі перед інтернет-маркетологами, SEO-агентствами та іншими залученими фахівцями постає складна задача – організація зворотного зв’язку та подальшої співпраці.
Перевірено! Це найкращі безкоштовні IT-події в Україні
Осінь – найкращий час для початку навчання. Ми створили добірку найкращих безкоштовних IT-подій у листопаді 2016 року. Отже, ми починаємо!
6 типів клієнтів. Обов’язково ознайомтеся!
Компанії працюють з людьми і для людей. ІТ сфера не є винятком. Ми провели власний аналіз поведінки клієнтів під час замовлення послуги та встановили кілька типів.