Кооперація:
2+ р.
Як автоматизоване тестування допомогло телеком-клієнту прискорити релізи та підвищити якість продукту
У цьому кейсі ви дізнаєтесь, як ми допомогли нашому постійному клієнту з Європи (NDA), який розробляє BSS-рішення (Business Support System) для провайдерів телеком-послуг, модернізувати тестування ERP систему. Ми автоматизували складні UI та мобільні сценарії за допомогою CI/CD фреймворку на базі Reqnroll, BDD і Azure DevOps.
Кооперація:
2+ р.
Система обробки ACH-платежів для фінансової платформи
Ми реалізували рішення, яке підтримує ACH-платежі за допомогою протоколу обміну файлами NACHA з чітко визначеною логікою розподілу коштів між клієнтом, брокерами та синдикатами.
Кооперація:
3+ р.
Підтримка та вдосконалення CRM-системи фінансової організації
Клієнт звернувся до нас з проханням підтримки коректної роботи своєї CRM-системи, яка орієнтований на внутрішніх співробітників компанії та партнерів.
Кооперація:
3+ р.
SaaS-рішення на основі власної CRM-системи
Клієнт попросив нас розробити SaaS-рішення для веб-середовища на основі власної CRM-системи, яке дозволило б йому масштабувати її для інших компаній різного розміру, від дуже малих до середніх і великих, дозволяючи їм гнучко налаштовувати доступний функціонал залежно від потреб їхнього бізнесу.
Кооперація:
4+ р.
Модернізація застосунку OneHSN відповідно до останніх маркетингових досліджень
Компанія NetLS модернізувала додаток для пошуку дитячих садочків OneHSN, додавши темний режим та оновивши дизайн. Кросплатформне рішення на базі Xamarin забезпечило відповідність новим вимогам та покращення користувацького досвіду