 Кооперація:
                2+ р.
            
                Кооперація:
                2+ р.
            
    
                            
                            
Як ми трансформували критичну legacy-сторінку — у 6 разів швидше завантаження
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Як досягти завантаження у 6 разів швидше та зекономити 35% бюджету — зберігши весь функціонал лише за 65% попередньої вартості — на критичній сторінці?  Американська фінтех-компанія боролася з повільною, глючною сторінкою, створеною фрилансером, що підвищувала витрати й гальмувала зростання.  NetLS зібрала виділену команду та повністю відновила сторінку з нуля на модульній архітектурі з використанням ASP.NET + Azure, впровадивши автоматизацію QA з першого спринту.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         Кооперація:
                1+ р.
            
                Кооперація:
                1+ р.
            
    
                            
                            
Як автоматизоване тестування допомогло телеком-клієнту прискорити релізи та підвищити якість продукту 
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            У цьому кейсі ви дізнаєтесь, як ми допомогли нашому постійному клієнту з Європи (NDA), який розробляє BSS-рішення (Business Support System) для провайдерів телеком-послуг, модернізувати тестування ERP систему. Ми автоматизували складні UI та мобільні сценарії за допомогою CI/CD фреймворку на базі Reqnroll, BDD і Azure DevOps.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         Кооперація:
                1+ р.
            
                Кооперація:
                1+ р.
            
    
                            
                            
Автоматизоване аудиторське рішення для сімейного інвестиційного фонду
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Наш клієнт — французький сімейний інвестиційний фонд, що надає кредити та фінтех-послуги у форматі B2B2X, включаючи бізнес- і кол-центри. Під час виходу на новий ринок ЄС через дочірню компанію, організація переходила від застарілої системи до власного рішення. Основна проблема — відсутність єдиної системи управління фінансовими даними, що призводило до затримок у звітності та підвищених вимог до безпеки. Для перевірки ринкової доцільності знадобилось швидке й бюджетне PoC-рішення з автоматичного звірення платежів для аудиту.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         Кооперація:
                6+ р.
            
                Кооперація:
                6+ р.
            
    
                            
                            
Сучасні білінгові рішення, оновлення застарілої системи та вихід на нові ринки для NATEC
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            NATEC розробляє сучасні білінгові рішення для провайдерів послуг зв'язку. Наша команда допомогла адаптувати продукт WideCoup BSS під потреби їх клієнта - одиного з найбільших мобільних операторів та інтернет-провайдерів в Україні