Кооперація:
2+ р.
How we transformed a critical legacy page – 6x faster
Як досягти завантаження у 6 разів швидше та зекономити 35% бюджету — зберігши весь функціонал лише за 65% попередньої вартості — на критичній сторінці? Американська фінтех-компанія боролася з повільною, глючною сторінкою, створеною фрилансером, що підвищувала витрати й гальмувала зростання. NetLS зібрала виділену команду та повністю відновила сторінку з нуля на модульній архітектурі з використанням ASP.NET + Azure, впровадивши автоматизацію QA з першого спринту.
Кооперація:
1+ р.
Як автоматизоване тестування допомогло телеком-клієнту прискорити релізи та підвищити якість продукту
У цьому кейсі ви дізнаєтесь, як ми допомогли нашому постійному клієнту з Європи (NDA), який розробляє BSS-рішення (Business Support System) для провайдерів телеком-послуг, модернізувати тестування ERP систему. Ми автоматизували складні UI та мобільні сценарії за допомогою CI/CD фреймворку на базі Reqnroll, BDD і Azure DevOps.
Кооперація:
2+ р.
Система обробки ACH-платежів для фінансової платформи
Ми реалізували рішення, яке підтримує ACH-платежі за допомогою протоколу обміну файлами NACHA з чітко визначеною логікою розподілу коштів між клієнтом, брокерами та синдикатами.
Кооперація:
1+ р.
Автоматизоване аудиторське рішення для сімейного інвестиційного фонду
Наш клієнт — французький сімейний інвестиційний фонд, що надає кредити та фінтех-послуги у форматі B2B2X, включаючи бізнес- і кол-центри. Під час виходу на новий ринок ЄС через дочірню компанію, організація переходила від застарілої системи до власного рішення. Основна проблема — відсутність єдиної системи управління фінансовими даними, що призводило до затримок у звітності та підвищених вимог до безпеки. Для перевірки ринкової доцільності знадобилось швидке й бюджетне PoC-рішення з автоматичного звірення платежів для аудиту.
Кооперація:
1+ міс.
Розробка ефективного ETL-рішення для якісного управління бізнесом
Наш клієнт із державного сектору, що працює в телекомунікаційній сфері, зіткнувся з труднощами в обробці та аналізі великих обсягів даних із Telegram чатів. Замовник потребував цільового пошуку за конкретними локаціями, ключовими словами та питаннями, пов’язаними з наданням комунальних послуг. Ми запропонували ефективне ETL-рішення для отримання цінної інформації з великих масивів даних у різних чатах.
Кооперація:
3+ р.
SaaS-рішення на основі власної CRM-системи
Клієнт попросив нас розробити SaaS-рішення для веб-середовища на основі власної CRM-системи, яке дозволило б йому масштабувати її для інших компаній різного розміру, від дуже малих до середніх і великих, дозволяючи їм гнучко налаштовувати доступний функціонал залежно від потреб їхнього бізнесу.