 Кооперація:
                2+ р.
            
                Кооперація:
                2+ р.
            
    
                            
                            
Як ми трансформували критичну legacy-сторінку — у 6 разів швидше завантаження
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Як досягти завантаження у 6 разів швидше та зекономити 35% бюджету — зберігши весь функціонал лише за 65% попередньої вартості — на критичній сторінці?  Американська фінтех-компанія боролася з повільною, глючною сторінкою, створеною фрилансером, що підвищувала витрати й гальмувала зростання.  NetLS зібрала виділену команду та повністю відновила сторінку з нуля на модульній архітектурі з використанням ASP.NET + Azure, впровадивши автоматизацію QA з першого спринту.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         Кооперація:
                1+ р.
            
                Кооперація:
                1+ р.
            
    
                            
                            
Як автоматизоване тестування допомогло телеком-клієнту прискорити релізи та підвищити якість продукту 
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            У цьому кейсі ви дізнаєтесь, як ми допомогли нашому постійному клієнту з Європи (NDA), який розробляє BSS-рішення (Business Support System) для провайдерів телеком-послуг, модернізувати тестування ERP систему. Ми автоматизували складні UI та мобільні сценарії за допомогою CI/CD фреймворку на базі Reqnroll, BDD і Azure DevOps.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         Кооперація:
                8+ міс.
            
                Кооперація:
                8+ міс.
            
    
                            
                            
Підготовка тест-плану для білінгової системи в телеком-індустрії
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            У цьому кейсі клієнт мав відповідати суворим вимогам одного з найбільших мобільних операторів та інтернет-провайдерів в Україні (NDA). З приблизно 4 000 працівників і понад 27 мільйонами користувачів по всій країні, проєкт вимагав ретельного планування на кожному етапі впровадження. Щоб забезпечити високу якість розробки та стабільність продукту, команда NetLS розробила покроковий тест-план для координації зусиль тестування, зменшення ризиків та підвищення ефективності процесу.
                        
                    
                    
                        
                            
                            
    
         Кооперація:
                1+ р.
            
                Кооперація:
                1+ р.
            
    
                            
                            
Оптимізовані процеси, завдяки підвищенню рівня автоматизації тестування
  
  
  
  
  
  
                        
                        
                            Ми спростили процес автоматизованого тестування, дозволивши тестувальникам застосовувати синтаксис Gherkin. Завдяки цьому, автоматизоване тестування стало майже незалежним від втручання інженерів, а бюджетні витрати зменшились на 30%