Ми прискорили життєвий цикл розробки ПЗ нашого клієнта на 40%
Головна
Кейси
Ми прискорили життєвий цикл розробки ПЗ нашого клієнта на 40%

Індустрія:

Телекомунікації

Фінансові послуги

Локація

УКРАЇНА

Platform

AWS

Кооперація:

2+ міс.

Ми прискорили життєвий цикл розробки ПЗ нашого клієнта на 40%

Компанія Nateс R&D розробляє та постачає програмне забезпечення BSS для провайдерів послуг зв'язку (CSPS).

На цей час понад 100 споживачів використовують різні телекомунікаційні рішення компанії. Серед них особливої уваги заслуговує білінгове рішення BSS, яке з’явилось внаслідок цифрової трансформації на телекомунікаційному ринку.

Продукт, над яким фахівці NetLS працювали разом з командою замовника, – це безсерверна платформа MEF.DEV.

Цей інструмент забезпечує прискорену розробку, хостинг і можливість управління додатками на основі композиції контейнерів IoC (Inversion of Controls). Це можливо завдяки гнучкому процесу розробки, що базується на принципах безперервної інтеграції. Платформа підтримує доменно-орієнтоване проєктування та бізнес-аналіз із можливістю генерації коду на основі баз даних, а також уніфікований процес розробки. Вона реалізує підхід до створення програмного забезпечення на основі відкритих стандартів.

MEF.DEV допомагає підвищувати гнучкість бізнесу, особливо в застарілих середовищах, шляхом спрощення процесу трансформації.

Стандартизовані API

Платформа надає автоматично згенеровані інтерфейси REST API, які допомагають розширити функціональність платформи.

Склад контейнерів

Сутності MEF.DEV надають доступ до бізнес-логіки та/або до конкретного (нативного) сховища даних із використанням Managed Extensibility Framework (MEF) та канонічних моделей даних.

Компанія NetLS співпрацює з клієнтом вже більш як 3 роки. За цей час ми успішно завершили кілька проєктів.

До початку нашої співпраці продукт MEF.DEV знаходився в активній розробці понад рік. Першочерговим завданням для клієнта було виправлення наявних проблем і пошук рішення для запуску платформи на глобальний ринок.

Основною проблемою клієнта були повільні процеси життєвого циклу розробки програмного забезпечення.

Для досягнення поставленої мети ми зробили наступне

  1. Спочатку розв’язали проблеми з великою кількістю запитів до бази даних для побудови контексту користувача на сервері.
  2. Налаштували базу даних і сервер на запит процесу генерації моделей сутностей через code-first з подальшим переходом на database-first і збереженням процедури.
  3. Реалізували сервіс на основі черги для коректної роботи всіх запитів FIFO (метод «першим прийшов – першим пішов») для початку кешування даних під час великого одночасного виклику API. Це допомогло усунути перевантаження.
  4. Інтегрували JWT-аутентифікацію за допомогою refresh-токена. Це дозволило розробникам уникнути непотрібної авторизації щоразу при використанні auth-токена, а також при застосуванні цього токена для REST API.
  5. Використовуючи Handlebars, реалізували сервіс на основі шаблонів для здійснення розсилки на електронну пошту або безпосередньо на платформу. Це звільнило розробників, які займались створенням шаблонів листів, і дало змогу довірити цю задачу будь-якій іншій особі, навіть без знань у сфері розробки.
  6. Перенесли логіку реалізації доступу користувачів до сервісів з жорсткого коду на рівень налаштування сервісів операційної системи та змінили спосіб реалізації доступу з рольової моделі на використання груп, які включають ці ролі. Це скоротило час отримання відповідних прав для користувачів і підвищило гнучкість системи доступу.

У результаті процеси життєвого циклу розробки програмного забезпечення прискорилися на 40%. Це також дозволило підвищити гнучкість бізнесу наших клієнтів, прискоривши перехід від концепції до отримання прибутку з кількох місяців до менш ніж 3 тижнів. Завдяки системі, яку простіше та дешевше розгортати, інтегрувати та оновлювати, витрати стали більш раціональними.

Продукт MEF.DEV був успішно випущений і зараз використовується компанією-замовником з додатковою функціональністю (білінговий контейнер).

Завдяки довготривалій та успішній співпраці з компанією-замовником NetLS стала офіційним партнером та реселлером продукту MEF.DEV.

Ви також можете ознайомитися з повною презентацією MEF.DEF, натиснувши на посилання.

ТЕХНОЛОГІЇ:

Вас зацікавив наш кейс стаді?

Команда NetLS може розробити індивідуальне інноваційне рішення на основі нашого досвіду спеціально для вашого бізнесу. Заповнюйте форму і ми повернемось до вас з унікальною пропозицією!

I consent to receiving news, updates, and special offers via email

By sending a message you agree with your information being stored by us in relation to dealing with your enquiry. Please have a look at our Privacy Policy

Схожі публікації

Кооперація: 8+ міс.

Підготовка тест-плану для білінгової системи в телеком-індустрії

У цьому кейсі клієнт мав відповідати суворим вимогам одного з найбільших мобільних операторів та інтернет-провайдерів в Україні (NDA). З приблизно 4 000 працівників і понад 27 мільйонами користувачів по всій країні, проєкт вимагав ретельного планування на кожному етапі впровадження. Щоб забезпечити високу якість розробки та стабільність продукту, команда NetLS розробила покроковий тест-план для координації зусиль тестування, зменшення ризиків та підвищення ефективності процесу.

Кооперація: 1+ р.

Автоматизоване аудиторське рішення для сімейного інвестиційного фонду

Наш клієнт — французький сімейний інвестиційний фонд, що надає кредити та фінтех-послуги у форматі B2B2X, включаючи бізнес- і кол-центри. Під час виходу на новий ринок ЄС через дочірню компанію, організація переходила від застарілої системи до власного рішення. Основна проблема — відсутність єдиної системи управління фінансовими даними, що призводило до затримок у звітності та підвищених вимог до безпеки. Для перевірки ринкової доцільності знадобилось швидке й бюджетне PoC-рішення з автоматичного звірення платежів для аудиту.

Кооперація: 1+ міс.

Онлайн рішення для картографічної звітності у сфері енергетики

Наш клієнт, компанія в енергетичному секторі, володіє кількома сонячними електростанціями, розташованими на різних об’єктах, і активно розширює свою інфраструктуру. Ключовою вимогою було впровадження рішення, яке б дозволяло оперативно відображати статус кожної соячної станції на інтерактивній мапі. Наша команда одразу занурилася у процес і почала створювати рішення з нуля.