Вплив різних підходів розробки на автоматизоване тестування: no-code, low-code, code
No-code - низька ціна, Low-code - гнучкість, Code - надійність. Коли слід використовувати кожен із методів написання тестових сценаріїв і що пропонує кожен із них?
Веб-аналітика для вашого сайту
Після того як ви проаналізували свою аудиторію, створили та запустили сайт і знайшли ефективні канали для залучення потенційних клієнтів, ваш бізнес-проєкт входить у фазу активного зростання.
Зростання інтернет-продажів
Онлайн-продажі стають все більш популярними, адже вони дозволяють економити кошти на утриманні магазину. Однак і конкуренція в усіх сферах торгівлі онлайн також зростає. Саме тому час подумати про масштабування продажів і максимальне охоплення цільової аудиторії в інтернеті.