Головна
Кейси
Ми переписали та розширили стару систему, що підтримувала сегменти B2B та B2C, на нову. Тепер вона підтримує B2B2X для великих мобільних операторів

Індустрія:

Телекомунікації

Фінансові послуги

Локація

УКРАЇНА

Platform

AWS

Кооперація:

1+ р.

Ми переписали та розширили стару систему, що підтримувала сегменти B2B та B2C, на нову. Тепер вона підтримує B2B2X для великих мобільних операторів

NATEC поставляє рішення для розробки програмного забезпечення BSS, яким користуються постачальники послуг зв'язку (CSP). Головні продукти NATEC: система WideCoup BSS та безсерверна платформа MEF.DEV.

На початку 2000-х років компанія розробила конвергентну білінгову систему WideCoup Billing. Цей продукт використовували оператори зв'язку в банківському секторі, малі телекомунікаційні компанії, готельні комплекси та інші підприємства сегментів B2B та B2C. За допомогою цієї системи здійснювали попередню обробку інформації та автоматизацію розрахунків за телекомунікаційні послуги при отриманні первинних даних від зовнішнього телекомунікаційного обладнання.

Основні функції WideCoup Billing:

  • Налаштування прав доступу для користувачів системи.
  • Ведення довідника тарифних планів.
  • Ведення довідника користувачів (абонентів).
  • Робота з балансом користувачів (абонентів).
  • Виписка рахунків.
  • Адміністрування пристроїв.
  • Резервування системи тощо.

На початку 2019 року до NATEC звернувся один з найбільших мобільних операторів та інтернет-провайдерів в Україні (інформація під NDA), який налічує близько 4 000 співробітників та обслуговує більш як 27 мільйонів користувачів по всій Україні.

Клієнт поставив перед компанією наступне завдання: впровадити інноваційний підхід до спільної розробки в одному з великих проєктів із міграції функцій білінгу зі старої системи BIS компанії на нові платформи. В реалізації цього завдання могло допомогти готове рішення – WideCoup Billing.

Своєю чергою, NATEC звернулися до нашої компанії NetLS за допомогою в розширенні функцій WideCoup Billing.

Першочерговою та найголовнішою проблемою було те, що застаріла legacy-система не підходила для реалізації завдань клієнта.

Для цього ми поступово мігрували ІТ-послуги дротового зв'язку й інтернету, а потім послуги домашнього інтернету (FTTB) і телебачення (Fixed Mobile Convergence) на нове ядро постоплатного білінгу WideCoup. Міграція була проведена за допомогою платформи MEF.DEV, яку також розробила компанія NATEC R&D. Основними завданнями цього інструменту були прискорення розвитку маркетингових активностей, постачання продукту та подальшої експлуатації оновлених послуг. На нову платформу ми також перенесли нетелекомунікаційні сервіси.

Паралельно з розширенням функцій ми оновили застарілий .Net Framework 2.0 до останньої стабільної версії, оскільки продукт Wide Coup Billing був створений ще у 2000 році та з того часу не оновлювався.

Таким чином з’явилися нові функції:

  • Бухгалтерський облік та організації.
  • Функції та модулі.
  • Рейтинги та тарифи.
  • Нарахування.
  • Виставлення рахунків та інвойсів.
  • Звітність.
  • Кейси архітектурного проєктування.
  • Опції DevOps.
  • Резервування та масштабування тощо.

Завдяки цьому розширенню функцій компанія-клієнт змогла підтримувати сегмент B2B2X.

Наступним кроком після розширення функціональних можливостей стало покращення завантаження даних. В цьому допомогли кешування на сайті, зменшення навантаження на базу даних та оптимізація часу, котрий користувачі витрачають на опрацювання даних на сайті.

Після розв’язання цієї проблеми опрацювання інформації на сторінці стала займати до 3 секунд, хоча раніше це могло знадобитися до 15 хвилин.

Паралельно ми створили десяток кастомних компонентів:

  • деревоподібну таблицю-сітку для перегляду бази даних;
  • функцію автозаповнення даних для полів введення;
  • динамічне модальне вікно, яке автоматично генерує таблицю інтерфейсу користувача на основі стовпців зі збереженої процедури SQL для будь-якої сутності на сервісі;
  • динамічні алерти, що з'являються після виклику певних збережених процедур SQL.

Створивши ці кастомні компоненти, нам вдалося зекономити час на розробці. Так, розробка функцій стала займати в середньому до 2-4 години замість 2-3 днів, як це було раніше.

Оптимізувавши завантаження даних за допомогою кешування, ми разом з командою NATEC вирішили, що було б добре додати до функцій системи багатомовність.

Для цього наша команда обробила понад 100 сторінок сайту, змінивши вигляд веб-сторінок, збережені процедури та файли ресурсів із перекладами. Це дозволило WideCoup вийти на нові ринки.

Таким чином, застаріла система WideCoup Billing була перейменована на WideCoup BSS – рішення, яке надає CSP-доступ до ключових функціональних можливостей. Оновлена система надає стандартний шаблон для гібридного розгортання.

Вона підтримує гнучкі налаштування з виставлення рахунків, що дозволяє використовувати різні бізнес-моделі, включаючи ланцюжки створення вартості B2C, B2B та B2B2X. Крім того, вона також підтримує тарифікацію в режимі офлайн і в реальному часі зі знижками на основі встановлених правил.

Нове рішення BSS робить бізнес гнучкішим та прискорює перехід від концепції до отримання прибутку з десятків місяців до 3 тижнів. WideCoup BSS забезпечує зростання доходів B2B на 40%.

На сьогодні продукт успішно впроваджений і використовується компанією-замовником. Ми продовжуємо підтримку проєкту.

Ви також можете завантажити повну презентацію продукту WideCoup BSS за посиланням.

ТЕХНОЛОГІЇ:

Вас зацікавив наш кейс стаді?

Команда NetLS може розробити індивідуальне інноваційне рішення на основі нашого досвіду спеціально для вашого бізнесу. Заповнюйте форму і ми повернемось до вас з унікальною пропозицією!

I consent to receiving news, updates, and special offers via email

By sending a message you agree with your information being stored by us in relation to dealing with your enquiry. Please have a look at our Privacy Policy

;