Онлайн-продажі стають все більш популярними, адже вони дозволяють економити кошти на утриманні магазину. Однак і конкуренція в усіх сферах торгівлі онлайн також зростає. Саме тому час подумати про масштабування продажів і максимальне охоплення цільової аудиторії в інтернеті.
Збільшення продажів
Важливо пам'ятати, що не існує «чарівної палички», яка б миттєво збільшила ваші прибутки. Успіх онлайн-бізнесу завжди ґрунтується на комплексному підході до реклами!
Спираючись на власний досвід, фахівці з інтернет-маркетингу компанії NetLS виділили рекламні інструменти з підвищеною конверсією та ефективністю:
- SEO-аудит і SEO-просування;
- контекстна реклама;
- PPC-аудит контекстної реклами;
- створення воронки продажів;
- CPA-сайти;
- медійна реклама.
Як утримати клієнта?
Отже, рекламна кампанія дала результат і ви залучили клієнтів. Однак постає нове важливе питання – як їх утримати та спонукати до повторних покупок?
Щоб знати все про поведінку відвідувачів вашого сайту та мати змогу вносити якісні зміни в роботу ресурсу, потрібно налаштувати веб-аналітику. Перевагою є те, що це налаштування є одноразовим.
Якщо ваша головна мета полягає в підвищенні прибутковості бізнесу, досягаймо цілі та високих результатів разом.