Новини

Ми представляємо вам нашу колекцію статей про UI/UX-дизайн, брендинг, передові методи проєктування, останні тренди та багато іншого.

Передача знань Технічного директора молодим фахівцям

Випускник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу виступив з лекцією у своєму колишньому університеті з розповіддю про шлях свого кар’єрного зростання до позиції СТО. Поради майбутнім інженерам та розповіді з власного досвіду.

Перші Кроки у Кар’єрі: Зустріч зі Студентами Університету Короля Данила

30 листопада 2023р. Ольга Яцюк, HR-Generalist компанії NetLS, виступила з лекцією: «Життя після диплому: головні інсайти з пошуку першої роботи». Дана подія є безкоштовною ініціативою, організованою у партнерстві з Університетом Короля Данила (м. Івано-Франківськ) для стутентів спеціальності “Інженерія програмного забезпечення”.

Лекція про Світ Мови Програмування C# від експертів NetLS

16 листопада 2023р. в рамках партнерства компанії NetLS з Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу наші працівники Ольга Яцюк — HR-менеджер та Костянтин Кецкало — Middle Full-Stack .NET Developer, зустрілися з студентами спеціальності «Інженерія програмного забезпечення», де виступали із лекцією «Код та креатив: цікаві історії з життя C# програміста».

NetLS в Університеті Короля Данила в рамках проєкту “День IT-компанії в УКД”

Наша команда в черговий раз завітала до студентів Університету Короля Данила. Цього разу ми прийняли участь у проєкті “День IT-компанії в УКД”, і провели цікаву лекцію на тему: «Код, креатив та гумор: цікаві історії з життя програміста». Лектором став наш працівник - Костянтин Кецкало (Middle Full-Stack .NET Developer).

Компанія NetLS та Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу підписали угоду про співпрацю

ІТ-компанія NetLS та Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ) підписали угоду про співпрацю щодо розвитку компетенцій викладачів і студентів в оволодінні сучасними технологіями в ІТ-індустрії та створенні нових навчальних дисциплін.

1 2