Коли первинне просування сайту та послуг , товарів залишилося позаду, продажі ростуть, то клієнти, яких ви обслуговували можуть поділитися досвідом обслуговування у вас. В той час інтернет-маркетологи, seo агенства, чи спеціалісти, до яких ви звертаєтеся, мають перед собою ще одну складну задачу – відгуки, і подальша співпраця.
До першої покупки потрібно було тільки переконати потенційного клієнта в перевагах товару, який рекламується, чи якості послуг, що надаються. Але коли клієнт випробовує товар чи послугу і має свою думку, то він стає:
- Задоволений клієнт
2. Незадоволений клієнт
3. Нейтральний клієнт
Тому пройдемося по пунктах, і опишемо, що робити, коли до тебе повертається:
А) Задоволений клієнт
Якщо план продаж перевищив свої очікування і був вдалий, а веб-маркетинг успішний, то клієнт звісно буде позитивно налаштований та продовжить співпрацю. Тому надсилати час від часу новинки та акції вашого сайту, і надавати класні унікальні пропозиції (або певні знижки) .
Що пропонувати таким клієнтам, якщо пошукова оптимізація була впроваджена :
- супровід СЕО спеціаліста відносно цілей PPO
- додавання нового тематичного контенту на сайт
- ремаркетинг в контексній рекламі
- smm просування
- email розсилки
Важливо не «перенасити» клієнта інформацією, і не бути занадто нав’язливим, щоб не втратити потенційного клієнта, або не перетворити його в незадоволеного.
Б) Нейтральний клієнт
Після виконаної роботи, він не може визначитися чи йому сподобалися послуги, або товар, чи хотів би скористатися послугами, які ви надаєте, як от наприклад замовити розробку сайту. І щоб нейтральні клієнти стали першим типом, варто робити наступне:
- наповнювати сайт новим контентом
- ремаркетинг/ретаргетинг в контексній рекламі
- ефект цікавинки (додавання нового функціоналу на сайт)
- оновлення інтерфейсу та аналіз зручності користування
- вигідні акційні пропозиції в еmail розсилці
Також варто не перенасичувати клієнта інформацією, навіть якщо ви вважаєте її дуже класною. Бо тоді він легко опиняється у 3 категорії. А саме –
В) Незадоволений клієнт
Така людина купила товар і обіцяла більше не повторювати покупку, і навіть більше – він залишив негативний коментар, який ніяк не вписується у загальну картину вашого бізнесу. Щоб нейтралізувати наслідки, варто робити наступне :
- послуга таємний покупець, щоб проаналізувати якість надання послуг і поведінку покупця
- пошук некоректної інформації, яка не співпадає або обманює певне очікування клієнта
- управління репутацією в мережі SERM, відслідковування негативної інформації
- особисте спілкування і вирішення проблеми, яка не задовольнила клієнта
Вирішення всіх питань такого клієнта дозволить зробити його, якщо не лояльним, так нейтральним.
Звертайтеся до наших спеціалістів:
+38 (093) 310 59 80
sales.manager.netls@gmail.com