Як втримати клієнтів?

Klients

Коли первинне просування сайту та послуг , товарів залишилося позаду, продажі ростуть, то клієнти, яких ви обслуговували можуть поділитися досвідом обслуговування у вас.  В той час інтернет-маркетологи,  seo агенства, чи спеціалісти, до яких ви звертаєтеся, мають перед собою ще одну складну задачу – відгуки, і подальша співпраця.

До першої покупки потрібно було тільки переконати потенційного клієнта в перевагах товару, який рекламується, чи якості послуг, що надаються. Але коли клієнт випробовує товар чи послугу і має свою думку, то він стає:

  1. Задоволений клієнт
    2. Незадоволений клієнт
    3. Нейтральний клієнт

Тому пройдемося по пунктах, і опишемо, що робити, коли до тебе повертається:

А) Задоволений клієнт

Якщо план продаж перевищив свої очікування і був вдалий, а веб-маркетинг успішний,  то клієнт звісно буде позитивно налаштований та продовжить співпрацю. Тому надсилати час від часу новинки та акції вашого сайту, і надавати  класні унікальні пропозиції (або певні знижки) .

Що пропонувати таким клієнтам, якщо пошукова оптимізація була впроваджена :

  • супровід СЕО спеціаліста відносно цілей PPO
  • додавання нового тематичного контенту на сайт
  • ремаркетинг в контексній рекламі
  • smm просування
  • email розсилки

Важливо не «перенасити» клієнта інформацією, і не бути занадто нав’язливим, щоб не втратити потенційного клієнта, або не перетворити його в незадоволеного.

Б) Нейтральний клієнт

Після виконаної роботи, він не може визначитися чи йому сподобалися послуги, або товар, чи хотів би скористатися послугами, які ви надаєте, як от наприклад замовити розробку сайту. І щоб нейтральні клієнти стали першим типом, варто робити наступне:

  • наповнювати сайт новим контентом
  • ремаркетинг/ретаргетинг в контексній рекламі
  • ефект цікавинки (додавання нового функціоналу на сайт)
  • оновлення інтерфейсу та аналіз зручності користування
  • вигідні акційні пропозиції в еmail розсилці

Також варто не перенасичувати клієнта інформацією, навіть якщо ви вважаєте її дуже класною. Бо тоді він легко опиняється у 3 категорії. А саме –

В) Незадоволений клієнт

Така людина купила товар і обіцяла більше не повторювати покупку, і навіть більше – він залишив негативний коментар, який ніяк не вписується у загальну картину вашого бізнесу.  Щоб нейтралізувати наслідки, варто робити наступне :

  • послуга таємний покупець, щоб проаналізувати якість надання послуг і поведінку покупця
  • пошук некоректної інформації, яка не співпадає або обманює певне очікування клієнта
  • управління репутацією в мережі SERM, відслідковування негативної інформації
  • особисте спілкування і вирішення проблеми, яка не задовольнила клієнта

Вирішення всіх питань такого клієнта дозволить зробити його, якщо не лояльним, так нейтральним.

Звертайтеся до наших спеціалістів:
+38 (093) 310 59 80
sales.manager.netls@gmail.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *